Dienst na verkoop

Garantie Horeca & Hospitality

Op alle geleverde producten voor horeca- en hospitalityprojecten geldt de wettelijke garantie van 2 jaar. De concrete garantieperiode wordt duidelijk vermeld op de factuur en/of orderbevestiging, zodat de scope per project helder is.

Melding bij gebreken

Eventuele zichtbare of functionele gebreken dienen binnen 7 dagen na levering schriftelijk gemeld te worden.
Wij vragen om de oorspronkelijke verpakking te bewaren tot na controle/afhandeling.
Normale slijtage, intensief professioneel gebruik, foutief onderhoud, schade door onjuist gebruik of verkeerde montage vallen niet onder garantie.

Meer info of een dossier opstarten? Mail naar aftersales@fioredesign.be.

Annuleren, retourneren en ruilen - Horeca & hospitality

Wil je een bestelling toch annuleren? Dat kan binnen 7 dagen na bestelling, voor zover de goederen nog niet werden besteld bij de fabrikant, gepickt/voorbereid of ingepland voor transport/montage. Bij maatwerk, projectorders of speciale afwerkingen (kleur, stof/leder, maatvoering, personalisatie) is annuleren doorgaans niet mogelijk of enkel mits annuleringskosten.

Ruilen

Ruilen is mogelijk na overleg, afhankelijk van:

  • de staat van het product (ongebruikt, onbeschadigd),
  • de beschikbaarheid,
  • en of het om standaardartikelen dan wel maatwerk/projectgoederen gaat.

Neem hiervoor contact op met de klantendienst/aftersales.

Levering uitstellen

Wil je de levering uitstellen? Dat kan, maar hou rekening met mogelijke stockage- en handlingkosten bij langere bewaring/reservering.

Voor uitstel na afstemming met de planningsverantwoordelijke: aftersales@fioredesign.be
Is de orderbevestiging al verstuurd? Mail naar orderentry@fioredesign.be

Retourneren

Bij terugzending geldt:

  • terugname enkel na voorafgaande goedkeuring,
  • goederen moeten onbeschadigd, compleet en in originele verpakking terugkomen,
  • de klant is volledig verantwoordelijk voor schade of verlies tijdens transport bij retour.