Op alle geleverde producten voor horeca- en hospitalityprojecten geldt de wettelijke garantie van 2 jaar. De concrete garantieperiode wordt duidelijk vermeld op de factuur en/of orderbevestiging, zodat de scope per project helder is.
Melding bij gebreken
Eventuele zichtbare of functionele gebreken dienen binnen 7 dagen na levering schriftelijk gemeld te worden.
Wij vragen om de oorspronkelijke verpakking te bewaren tot na controle/afhandeling.
Normale slijtage, intensief professioneel gebruik, foutief onderhoud, schade door onjuist gebruik of verkeerde montage vallen niet onder garantie.
Meer info of een dossier opstarten? Mail naar aftersales@fioredesign.be.


Wil je een bestelling toch annuleren? Dat kan binnen 7 dagen na bestelling, voor zover de goederen nog niet werden besteld bij de fabrikant, gepickt/voorbereid of ingepland voor transport/montage. Bij maatwerk, projectorders of speciale afwerkingen (kleur, stof/leder, maatvoering, personalisatie) is annuleren doorgaans niet mogelijk of enkel mits annuleringskosten.
Ruilen
Ruilen is mogelijk na overleg, afhankelijk van:
Neem hiervoor contact op met de klantendienst/aftersales.
Levering uitstellen
Wil je de levering uitstellen? Dat kan, maar hou rekening met mogelijke stockage- en handlingkosten bij langere bewaring/reservering.
Voor uitstel na afstemming met de planningsverantwoordelijke: aftersales@fioredesign.be
Is de orderbevestiging al verstuurd? Mail naar orderentry@fioredesign.be
Retourneren
Bij terugzending geldt: